fredag 10 januari 2014

Tränings tips för den late/9gag träning!

Har ni också känt att ni sitter för mycket på datorn? Och att ni borde röra på er mer? Om ni känner så ska ni fortsätta läsa!
Hur ofta sitter ni på 9gag? Jag kan sitta i princip hur länge som helst och inte röra påmig, kanske en och annan tur till wc:n.. WOHOO vilken motion jag får! ;)

Men nu har jag hittat på något roligt så jag blir i toppform inför beach 2014! (haha bullshit, kanske till 2018..)


                                                  Its too damn high memen = 25 pushaps


                                                        Success kid memen = 50 situps


                          



                Me gusta memen eller troll face = 80 squats, eller hur faan man stavar det! ;)
                Eller: Me gusta = 80 squats och troll face = 2x 1 min plankan!

                                                                 Och till sist har vi....



Forever alone memen.. = 120 x hopp!

Och jag kan garantera er att ni inte vill sitta flera timmar efter varandra på 9gag..
Man kan alltid anpassa sin egen träning efter 9gag.. Välj ut olika bilder som brukar förekomma där och så sätter du in olika tränings metoder!

2 kommentarer: