tisdag 21 januari 2014

Självmords bombare och kisse katter..




Alltså är det bara jag som tycker att det här är en jävligt bra uppfinning?  För alla vet att sitta och vänta på flyget är jävligt tråkigt.. Men detta kan bli en ny attraktion på flygfälten!
För tänk att få se en mänska sprängas i bitar?! Lite häftigt! När detta kommer till Finland, eller så åker jag till Israel, så kommer jag köpa popcorn och ta med min katt (Bollen) till flygfältet och stirra på plåtlådan som ett litet barn som försöker välja rätt sorts godis i godishyllan..
Slår vad om att det börjar komma busslaster med folk som vill se om det smäller eller inte, och man börjar satsa pengar på vem som kommer sprängas först och så vidare.. Och så står en utropare ssom säger: Hello everyone, our first passanger is a French man in his twenties, with a bad job.. Any bids?
Och så börjar folk ropa ut olika summor..
Och sen kommer flygfälten börja ta inträdesavgift till ett avskilt rum med bänkar som bara har uppsikt över plåtlådan..

P.S Ursäkta för den dåliga engelskan.. Och nej jag kommer inte köpa popcorn..

Men men visste ni att med en 3D printer kan man göra pistoler och dylikt?  Och även lyckats göra dem i plast och metall..


Och här har vi en i plast.. Problemet med den här typen av pistoler är att de har kunnat explodera vid användning.. En liten sidoeffekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar