lördag 4 januari 2014

Sensuell bild av Jussila!

Hallåå!
För ett par dagar sen så pratade jag om att jag ville ha "sensuella" bilder.. Och här kommer första bidraget!


Fick tjata att han skulle sätta nånting före hans juveler, men han talade om att det förstör bilden.. Men ialla fall hans budskap med bilden är: "Man behöver int va rädd att vis uppse om man vejt att hejmani är i skick."

Så om du har en bild och ett budskap du vill skicka med bilden så är det bara att skicka in!

P.S En matchmaking video kommer att komma in idag så håll ögonen öppna!

8 kommentarer:

  1. snyggt :P
    han hade gärna fått skippa hinken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan fixas! Men då måste du träffa honom personligen! (kolla matchmaking videon)
      Haha, men jag har inte frågat honom ennu! xD

      Radera
    2. Jo men jag e inte i hans smak :P

      Radera
    3. Det kan du aldrig veta!

      Radera
    4. Jo för jag e kille :P

      Radera
    5. Haha, man kan alltid experimentera! ^^

      Radera
    6. Så du tror att han vill ha pojkvän? :P

      Radera
    7. Nej det tror jag inte tyvärr!

      Radera