onsdag 8 januari 2014

Sensuell bild av Christofer!

Måst bara säg att jag har kompisar som tycker om att visa sin kropp.. Om man tänker på de "donationer" som jag har fått hittills!
Men här har vi Christofer! En av de lite bättre typerna, men han bits..

Citat: Skitoan kar som just kom från arbejti!
Och om någon funderar varför han är singel fortfarande så tyckte han att jag skulle bifoga denna bild..


Så, vet inte vad jag ska säga som sista ord som kan rädda honom från.. Ja vem vet vad? Men ialla fall..

Men jag kan dock påpeka att det är honom som ni ska utmana, eller utmana oss! Så bring it on! ;)

Bara så ni vet, bara för att han är en av mina bästa vänner så måste jag bara visa denna bild så det inte sker några missförstånd!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Du får int utman oss na ännu! Jag kan alltid tala snällt med min faster! ;)

      Radera