onsdag 22 januari 2014

Kan sädesvätskan från en enhörning, få en att skita regnbågar?

Jo.. För ett par dagar sen satt jag ner med ett par vänner och funderade lite om enhörningar.. Och vi försökte komma på vilken färg på "sädesvätskan" är för att enhörningar ska kunna skita ut regnbågar.. Så vi konstaterade att den måste vara regnbågs färgad!
Men vi var inte säkra så vi frågade min barchef också, och han sa att vi var en grupp idioter.. Sädesvätskan har ingenting med regnbågar att göra..
För att citera honom: "He måst vara en körtel nastans nära röve som utsöndrar vattn, san tå he komber ut i lufte så lyser sole på vatten partiklarna så bildas regnbågen.."
Så det var den vetenskapliga versionen.. Sen frågade vi Pessi, som är en enhörningsfantast! Och hon sa att den är definitivt regnbågsfärgad! Och för att citera henne: pessi e blond o tycker om rosa, hon vet allt om enhörningar! Citatet är klippt ur ett sammanhang!










































Så nu undrar jag.. Om jag skulle ha sex med en enhörning.. Skulle jag börja skita regnbågar? Eller är det min barchefs teori som är aktuell?
Ge tips och råd hur jag ska hantera den här situationen..
För det är snart alla hjärtans dag och då skulle jag vilja kunna skita regnbågar för att imponera på min tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar