onsdag 1 januari 2014

Nyårslöften..

Alltså jag är väldigt dålig på nyårs löften.. Har inte ens brukat sätta nyårslöften för jag brukar glömma bort dem..
Men iår är det ändringar! Jag ska börja äta hälsosamt, träna, satsa hårt på skolan och börja söka jobb!



















Haha, bullshit... Dessa var inte mina löften.. Men de är några av de vanligaste löften som folk ger, t.ex. man ser bra på gymmen då januari och februari är fullpackat med folk, men sen så avtar det med folk hela tiden...

Mitt löfte är att jag ska överleva till nästa nyår.. Och att ha skoj! Dessa är mina löften, så dela gärna med er av era löften!

4 kommentarer:

  1. Träna, slut röjk, eta hälsosammare, tude perus :)

    SvaraRadera
  2. Training and keep focusing on work and also Do some awsome trips

    SvaraRadera