onsdag 1 januari 2014

Nyårsafton!

Hallååå!
såhär dagen efter kanske många kan konstatera att dendär sista ölen var en dålig ide.. Men jag hoppas ni hade roligt iallafall! Det hade jag ialla fall! Kvällen blev inte som planerat.. Mitt intervju objekt försvan då han fick veta att skumpan var slut! Så jag tror att han sprang iväg direkt till Melody, och hoppades att kunna få en slurk där istället..
Men jag var typ hela kvällen med en som heter Kronholm och sen gick vi runt och talade med folk.. Blev ganska sjuka diskutioner emellanåt! ;)
Men nu måste jag fråga fick ni någon nyårs kyss vid tolvslaget? Det fick jag ialla fall! Haha hotade min flickvän om att hon inte är där vid tolvslaget så måste jag ta någon annan! Haha hon kom rusande och var där typ två minuter före tolv. ;) Erskän det var ganska romantiskt? :D
Men påtal om nyår har Dubai slagit världs rekordet i mängden raketer skjutna under nyår.. En halv miljon pjäser skutna på 6minuter!! Förra rekordet var 700.000 på en timme och då var det Kuwait som låg bqkom det. Men nu ska ni få ha krabbis, och eventuellt morkis också! Så ska jag umgås med min släkt såhär dagen efter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar