torsdag 9 januari 2014

MATCHMAKING! "Ensam" kvinna söker HEN!

Hallååå alla medborgare i Deaslandia! (även kallad min fantasi)
Men ialla fall har jag med mig här nu på bloggen Sandra Lönngren!
Och nu ska jag göra er besvikna, och andra stolta för att jag gör nått ordentligt för någon gångs skull..
Saken den hon söker inget förhållande och inga "sexuella" relationer!
Hon söker flera vänner! Hon är inte utan vänner, hon kan skaffa egna vänner hur enkelt som helst men som man brukar säga äpplet faller inte så långt från trädet..

Man kan säga att Finländare är inte speciellt kända för sin ömhet och vilja att tala med okända personer.. Så man lär sig känna nya personer oftast om man är full, eller via mig, endera! (haha skämt åsido, endast om man är full.. Eller snygg!)
Men nu vill Sandra lära känna helt nya personer! Och få se en helt ny "värld", och om man har levt ca 18år i Jakobstads trakten och inte sett något annat så är det väldigt bedrövligt.. Så jag förstår helt och hållet att man vill lära känna nytt folk!
Och hon vill lära känna nytt folk för att förbättra självförtroendet, nu tänker ni hur? Men det är logiskt, med helt nytt folk känner de inte till ens förflutna, man får en ny början.. Och jag tror det finns trevligare folk utanför Jeppis? T.ex i Purmo är alla trevliga, i Esse är de ganska trevliga men de luktar lite.. (haha skämtar!)
Och med nytt folk så kommer man på helt konstiga idèer! Vet t.ex. när jag lärde känna en Esse bo (hej toffe!) så blev det en helt konstig kombination! Men roligt har vi!
Men då är 100.000€ frågan vad vet jag egentligen om henne? Humm.... Som jag sa är hon en "pojkflicka" arbetar på bilskrot, och kan troligen mer om bilar än vad jag kan.. (Hon får serva min bil gratis!)
MEN hon försöker "gulla" till sig själv, och göra sig själv lite mer mysvänlig!




Ser ni kontrasten?
Kan vara sådär smått gullig, och sen lite "badass.."







Och vad mer vet jag? Hmmm..
Musik smak, blandat.. Har ingen aning men antagligen..
Hårfärg? Blond, men med kvinnor så byter de färg lika ofta som kläder..
Vad vill hon göra? Hon kan skruva bilar med dig, hon kan rida MED dig (alltså på en häest!)
Och jag tror att hon har börjat komma in i det kvinnliga stadiet så hon klarar av att diskutera killar, kläder men jag är osäker med smink.. Och kläder, så tills ni lärt känna varandra håll er till bilar och killar!
Och jag kan poängtera att hon är mänsklig och därmed har sina goda och dåliga sidor.

Så vad kräver hon av dig? Hon accepterar att du är kille, men du ska respektera att hon har en pojkvän, så inget strul.. Och så viktigaste av allt, om man märker att det inte klickar, dont push it! För det är helt enkelt så att man kan inte blanda ihop personer med vem som helst, för vem äter t.ex. gröt med hackad knack korv?



                             P.S, hon sa att det var viktigt att poängtera att hon är snart 18.. Om ca 3 år...

                              P.S Jag ljög, det är om 8 månader! ;)

                                                          Hör av er om ni har frågor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar