måndag 20 januari 2014

Måndags inspiriation

Hallååå!
Har ni det trevligt på skolan/jobbet? Jag är förstås ledig! ;) Så inga klagomål här inte!
Dagens planer? Hmm... Flickvännen fick körkort så hon kanske ska leka chaffis åt mig? Eller om jag och Toffe ska ta tag i en utmaning? Finns så många val möjligheter.

Men jag började fundera på meddande.. Att  vissa personer svarar ok. eller k. är väldigt "o attraherande" eller en mood killer.. Men jag tror också att folk gör detta med flit! Om man inte tycker om att tala med en person så svarar man bara K.
Och ni som inte använder smailisar, jag tror att ni är sura 24/7.. Haha, nej men det är roligt att se att folk kan skriva på 100 olika sätt, helt beroende på vem personen är. Tänk om någon tycker att det är charmerande att skriva K?

MEN!!!!?!!?!!?!?!?!
TÄNK OM när en person skriver k så menade han/hon/hen kk? Då ändrar det betydelse helt! Tänk om alla mina vänner som skriver k till mig egentligen menar kk?.. Alltså de vill vara mina kanin kompisar.. Måste fråga dem nästa gång det händer..

4 kommentarer:

  1. Jag tror också att om man int använder smileysar så e man sur :-DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att någon tänker som jag också! :D

      Radera
  2. medd utan smajl uppfattar jag med som sur :D en smajl med tungan ut kan också dras lite till sur å, eller.. men int glad iallafall :D men suck, såna som skickar bara ett smajl till svar för att vara sista som skickar :D haha. såna små saker man kan störa sig på :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm! Det är otroligt att man jagar upp sig för små saker.. Haha men det kan inte vara perfekt heller ;)
      Och om man sätter en smailis i smset så blir det mycket roligare att läsa det!

      Radera