fredag 3 januari 2014

Lesbiskt vampyr förhållande.. Och Andreas har adopterat barn..

Som alla vet har jag varit lite krasslig idag.. Så jag har spelat lite Skyrim.. (muhaha hela dan..)
Och jag har hunnit med mycket! Först gifte jag mig! Jaja, en stilig ung man tog jag åt mig! Men sen kom jag och blev "biten" av en vampyr jävel.. Så jag själv blev till en vampyr.. Men men jag for vidare med mitt liv..
Vi adopterade två barn! <3 aaaw, vi var ganska lyckliga tillsammans!
Men... Hungern inom bords blev lite för mycket.. Jag började utnyttja min man.. Så fort jag kände hungern komma sa jag åt honom att gå och lägga sig (han brukade följa med mig på uppdrag).. Och då han låg där viskade jag i hans öra: Det kommer inte göra ont älskling.. Jag lovar! <3
Han skrek, något fruktansvärt varje gång..
Så vi kom på en alternativ lösning! Han fick bli hemma pappa! Så jag sa upp vårt "kontrakt" att han skulle hjälpa mig..
Men ialla fall dagarna gick, fick ett uppdrag att undersöka en krypta med vampyrer, och se närmare vad fan som pågår där..
MEN allt verkade lugnt, men sen dök var fientligt inställda vampyrer upp så jag fick ställa till ett blodbad.. Ja jäklar vad det gick hett till!
Men till sist kom jag till ett stort rum.. Och man skulle lösa ett pussel som slutligen skulle öppna något häftigt.. Ni vet hur det brukar vara i spel, löser en gåta och sen pluffs kommer en stor jävel som man ska döda!
Men inte i dehär fallet.. Det öppnades en "kista" där en vacker dam steg fram och frågade om jag kan hjälpa henne hem.. Så jag hjälpte damen hem, sen blev jag tackad av hennes far och alla var nöjda och glada!
Så det ena ledde till det andra och nu är vi kompanjoner!
Och nu funderar jag hårt på att mörda min egen man! För han står ivägen för vår kärlek! Han kokar god mat men jag har kommit fram till att han inte är den rätta för mig..
Så jag har beslutat att mörda min äkta man för man får inte skilja sig för det är emot vår tro, men jag vet att han har skrivit i sitt testamente att jag får gifta om mig om han dör, så detta är enda utvägen.. Jävla triangel drama..

Såhär såg hon ut.. Damen som jag blev förälskad i.. Fick ta en googlebild för printscreen fungerade inte..
Men ialla fall, om det sker stora förändringar i kärleksdramat ska jag meddela er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar