lördag 25 januari 2014

Kassa damen..

Godagens alla vänner och djur! Hoppas att ni har haft det lugnt och skönt hittils i helgen! Men men ialla fall idag for jag med Toffe till Edsevö Neste, han var hungrig så han ville ha mat.. Jag tänkte vara sparsam och inte äta.. Wohoo, Andreas skippar onödig mat! Men det gickblev inte så .. Vi fick vänta sjukt länge på hans mat, och jag tänkte att nej nu fan ska jag ha något att äta så jag gick och bestälde franska, ingen dipp och inget att dricka.. För jag ville bara ha nått smått att tugga på..
Efter några minuter fick han sin mat och jag tvingades se på när han åt sin pizza..
Jag blev såklart stressad, för hur länge ska det ta egentligen ta för att få lite franska?.. Men som ett helgon ropar den blonda "damen/kvinnan" från kassan och frågar har du inte fått någon mat? Och jag svarade att nej, jag har väntat ett x antal minuter men har inte fått någon mat.. Och hon reagerade direkt och ringde med kassa telefonen till "köks avdelningen" att kunden med nummer nie har väntat hur länge som helst på sin franska utan att nånting har skett.. Och inom tre röda sekunder kommer de springande med min mat!
Jag blev lycklig! Jag uppskattar när man tar initiativ för att hjälpa andra! Så tyvärr vet jag inte vad du heter men jag är evigt tacksam! Keep up the good work!

P.S x antal minuter = en evighet.. (15 - 20min för lite franska.. >_>)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar