torsdag 9 januari 2014

It´s ok..


Jag och min kära vän Andreas, eller det var hans ide faktiskt att fotografera mig i olika situationer och sen sätter vi dit ett citat/budskap, och jag gillar det faktiskt!(tror att jag kommer länka honom hit så ni inte tror att jag talar med mig själv!)
Så dagens budskap är It´s ok.. För många klagar att de har det så dåligt, samtidigt tar de fram sin 400€ iphone, och börjar skicka meddelanden, sen sätter de bort den i fickan i ett par jeans fär 70-120€ (kara jeans kostar så mycket ialla fall..).
Men ni förstår vad jag menar? Vi kanske har små problem lite nu som då, och vi tycker att de aldrig tar slut och livet är ett helvete.. MEN.. Största delen har du ställt till med själv.. Men då finns det faktiskt de som har problem, som kanske inte får den uppmärksamhet som de borde få! Så jag tycker för att hjälpa dem som faktiskt behöver stöd så ska vi inte överdriva och ställa till med drama, ska vi helt enkelt säga att det är helt okej.. Kanske inte världens bästa dag, jag lever, har kläder på kroppen och lite mat att sätta i mig! Möjligtvis har jag någon vän som jag kan tala med! Om inte får du bli vän med mig! Wohoo! Andreas räddar dagen och erbjuder sig själv att bli din vän!  Så mins nu! Det är inte en skit dag.. Dagen är okej.. Den kan bli bättre!

2 kommentarer:

  1. Fint med ett riktigt vettigt inlägg ibland! Bra Deas! Klapp på axeln*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Jag ska försöka få med lite mera vettiga inslag men ändå behålla humorn, ska försöka klura ut vardagliga problem och sen försöka ta fram olika sätt att hantera dem ( ex. det som jag nyss skrev)

      Radera