torsdag 23 januari 2014

Hur man charmar på en kvinna!

Hallåå!

Denna torsda kväll började jag fundera på hur man kan få en kvinna på fall.. Inte första gången jag funderar på det, och inte är det sista gången heller!
Men jag har konstaterat att kvinnor upp till 80% vill ha en bad boy.. Eller vänta lite! Kvinnor vill ha olika typer av män, vid olika tillfällen i sitt liv.
Då de är unga vill de ha en bad boy som behandlar dem som skit, och irriterar ens föräldrar.. Sen vill de ha en kille som kan kompensera för allt skit som de har fått av den tidigare killen.. Men det här leder till att kvinnan utnyttjar mannen ifråga.. Och blir till sist dumpad.
Och nu är kvinnan runt 20 år.. Och är endera osäker på sig själv eller väldigt målmedveten om vad hon vill ha!
Och det är nu vi killar ska slå till!
Slå till då kvinnor har mindre hormon störningar, har lekt av sig det värsta och kan börja tänka sig något seriöst!
Men karar! Om ni söker efter bus i sänghalmen är det farligt att börja dejta en kvinna som är över 20 år! (Obs, kvinnor slutar åldras vid 25!)
För kvinnor i den här ålder kan lida av bebis sjukan, sätt en ring på mitt finger sjukan, så med andra ord ni vet vad jag talar om!

Men hur ska man få en vacker kvinna som är över 20? Det är lite mer komplicerat, det är inte bara att ta fram snorren och snurra runt (finns undantag).

En vacker kvinna som är runt 20, blir med stor sannolikhet uppvaktad av flera hanar på samma gång, man behöver bara t.ex gå in på en pub så ser man hur de cirklar runt sitt offer och väntar bara på att få sätta tänderna i henne, men blir hindrad av dem andra.. Och kvinnan njuter av deras uppmärksamhet!

Men hur ska man dra kvinnans uppmärksamhet från de andra är helt enkelt var annorlunda! (Som jag! ;p )

Så, här kommer mina tips:
1. Få ögon kontakt! Om du får ögonkontakt + ett smail, så har du kommit långt! OBS: Kvinnor har oftast en standard på vem de talar med inför folk, så se först till att hon inte nobbar dig pga din standard..
2. Gå fram, ge en positiv kommentar, alternativt fråga saker och se om du får respons!
3. Ta ett bord nära hennes, om hon ser ut att ha tråkigt så kan du fråga om du får slå dig ner, eller om hon vill komma dit.. GÖR DET SMIDIGT! I den här situationen avgör kvinnan om hon tycker att du är intressant eller ett creep.. Så, gör inte bort dig..
4. Få henne att skratta, om hon får ett gott skratt, och lyckas göra det på ett annorlunda sätt, så du skiljer dig från mängden.. Jag kan slå vad om att jag, Andreas, ger ett konstigt intryck på er alla, för jag bjuder på mig själv.. Så jag ger som ett gott råd, bjud på er själv.
5. Analysera henne, och försök se vad hon tycker om, är hon fortfarande i bad boy stadiet, eller en kamasutra studerande.. You never know! ;) För när hon skrattar till olika skämt så ser du vad hon gillar! ;)
6. Fråga om hon vill hitta på nått! Vill hon ha mer att dricka? (Du bjuder..) Eller ska det bli lite dans? Eller vill hon gå hem? Ta reda vad hon vill, och följ med om det är möjligt..
7. Fråga vad hon heter, samt presentera dig själv.. Om du inte har gjort det ännu ska du göra det.. Och när du har hennes namn, kan du alltid stalka henne på facebook.. (creep varning) Man kan alltid ta hennes mobil nummer samma kväll, men om det känns som att det inte finns något passligt tillfälle kan du börja prata med henne på facebook först, eller försöka träffa henne på nytt..
8. Sist och inte minst, lyssna på hennes klagomål.. Se det som ett test.. Om du orkar höra på henne då hon har de svårt, så kommer du att orka med henne då hon e glad, och hon inser att du inte bara vill ha hennes kropp..

P.S om du inte får det att funka, ta med silver tejp! Allt som är sönder, och inte funkar (även äktenskap) kan bli fixat med hjälp av silver tejp..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar