tisdag 7 januari 2014

Hemliga älskarinnan!

Jag vill bara hälsa tack för den goda responsen, från Madam!
Hon var förvånad för det stora intresset! Och hälsade med en stor puss till er alla! ;)


Och lilla Andreas har en överraskning åt er tills imorgon! Så titta in igen! ;)
Men nu vill jag be er om en tjänst!
Jag vill att ni ska ge respons på min matchmaking! Gillar ni att läsa då jag "auktionerar" ut olyckliga själar, eller ska jag hitta på nåt annat? Eller fortsätta med samma sak, och hitta på nya saker samtidigt? ;D
Har funderat tillsammans med en god vän att vi skulle börja med en rolig grej..
Vi kommer filma olika saker som vi gör, och så ska ni försöka göra samma sak, eller göra det dubbelt så bra!
Och ni får självklart utmana oss! Så vad säger ni om det? ;)
Det kan vara llt från matlagning till stickning! Men det ska finnas foto/film bevis!
Så jag utmanar er! Så ge mig allt vad ni har! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar