lördag 11 januari 2014

Helgens bravader! Och kanske en liten sneak peak?

Hallåå alla barn! Kom till farbror Andreas så ska ni få tuggummi... Japp sådär lät det i skolan i torsdags.. Vi på säkerhets linjen var guider, och efter guidningen skulle allihopa få tuggummin av oss.. Kände mig smått som en läskig gammal farbror som ville lura till sig små barn!

Men men fredagen kom och vi började förbereda oss inför DA CHALLANGE!!  Och jag kan säga att vi satte ribban rätt högt!

                                                         HÄR FÅR NI EN SMYGTITT!!

Men idag har jag inte gjort så mycket, har fixat videon med Sabina som kommer imorgon upp här på bloggen!
Har avnjutit en härlig kvällsmåltid! Ganska simpel! Men jävligt god! Skulle kunna äta hundratals av denna sortens smörgåsar!

Ikväll ska jag tadet lugnt, ska in till stan och se om man träffar något roligt folk! Så hade så trevligt! För det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar