tisdag 7 januari 2014

Gris + brandpost = En svensk

Gokväll kära vänner!

Jag talade igår att jag hade en överraskning idag! Men vet ni vad? Ni har redan fått den! Det var helt enkelt bilden av Pessi! (wohoo jag känner en kändis!)

Men ialla fall så funderade jag påvägen hit till Vasa, vad man får om man korsar en gris och en brandpost.. Och det enda logiska jag kom fram till var en svensk..

                                                     
                                                                                +


                                                                                =


Likheten är fruktansvärd! 
Som ni ser är den svenska tjejen brun och extra mycket påklistrad med mycket smink, exakt som en gris på julbordet





Men vi har kanske en större aptit efter julskinkan?..


Och då frågar ni er själv... Hur faan kan en brandpost komma med i bilden?
Joo, jag tänker på svenskarnas beteende! Brandposten avger vatten och om vi ser på denna bild från JWM
i ishocky så gör svenskarna det också!

Kanske lite långsökt, men ni förstår vad jag menar ialla fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar