lördag 18 januari 2014

Good thing to do!

Alltså igår kväll då jag var i jobb hände det massvis med grejer! Fick börja skiftet med att slänga ut folk, fick konfiskera dricka av personer, blev hotad två gånger.. Ena gången med nikotin preparat, han sa att jag ska sticka dethär upp i näsan pådig så tog han fram en burk och skruvade bort korken så var det en spetsig topp på burken, och då höjde jag rösten och "röt" åt honom att om han vet att han hotar en portsiär? Sen så mumlade han och gick ut.. Haha, allt får man vara med om.. Men en sak som skedde är jag ganska stolt över att jag höll mina principer..
Det var en som var för full så jag lät honom inte komma in... (Han kunde knappt stå) Och han erbjöd mig 50€!! Och jag tog inte emot pengarna! För jag visste att om han skadar sig då han kommer in och skadar sig eller ställer till med slagsmål är det på mitt ansvar.. Så jag är nöjd över mig själv att jag höll mina principer!
Men annars hade jag en riktigt kul kväll! Jag fick tala med en massa vänner! Och det är roligt varje gång när NI kommer och pratar med mig när jag är i jobb! Det är det som förgyller min dag! Och ni får mig alltid på bra humör! Så jag hoppas att ni kommer ikväll också för då har ni eran favorit portsare i dörren! (alltså JAG!!)
Men ni ska inte tveka att komma lite tidigare, för ölen smakar alltid godare när den är billigare! ;)

Och på samma gång ska jag passa på att hälsa grattis till ett päron till barndomsvän som fyller år idag! Grattis Vikki! Jay, hoppas att du spyr ikväll då du ska ut på krogen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar