söndag 12 januari 2014

Gårdagskväll!

Gårdagskväll blev helt super bra kväll! Tog det riktigt lugnt men talade med en massa trevligt folk! Haha lyckades till och med glömma hem plånboken.. Men jag klarade mig ändå!

Benjamin och hans småkusin! Om ni vill veta något roligt med bilden? Det är INTE Benjamins glas! ;p

Haha! ;)

Här är vi alla glada och nöjda!

Ego pic..
Haha, jag kan lugnt säga att vi hade det roligt! Men Benjamins vänner stack ganska snabbt.. Men vi klarade oss! Vi har faktiskt flera vänner! Helt otroligt jag har flera än två vänner! ;) Men efteråt så gick vi runt och såg om vi träffade någon bekant.. Och det gjorde vi! Träffade bland annat min småkusin, gamla klasskamrater, ett födelsedagsbarn och till och med bysbor från Purmo! Men slutligen satte vi oss ner med mina arbetskompisar!
Jag är en dålig fotograf.. 50/50% chans att en bild blir bra för mig.. Men lev med det!

Kan lugnt säga att vi hade roligt!

Vi hade mycket sjuka funderingar.. Och vad ska jag ska jag säga? Haha, kanske jag inte ska säga så mycket? Kanske bäst att vara tyst emellanåt! Så tack alla vänner för en godkväll!

P.S Idag kl.2 kommer utmanings videon upp! + bilder! Så var redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar