onsdag 15 januari 2014

FUFFENS!!

Har ni haft dendär känslan i magen att ni vill hitta på fanstyg?
Som typ spränga någons brevlåda i luften, palla äpplen, eller nåt annat adrenalin pumpande aktivitet!
Nu har jag den känslan.. Jag måste bara slippa ut och hitta på lite djävulskap!

Vill nå hänga med och palla äpplen? Kanske inte riktigt säsong men jag vill NUUUU!!!!!













Här ser ni vad jag skulle vilja göra nu! Alltså att tejpa fast någon i taket skulle vara så jävla awsome! Och sedan smyga in på tjej wc:n och sätta stift på kransen! ;) (karar star och pissar... Oftast..)


               Men tyvärr är jag forever alone.. Ingen har tid att hitta på bus mitt på dagen!
                                            
                                                   Kanske jag borde vara i skolan oftare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar