måndag 20 januari 2014

Dryck som hindrar impotens!

Hallåå!!!
Mina päron till föräldrar kom tillbaka idag från deras södern resa! De har varit till Dominikanska Republiken, eller vad de nu hette.. Måste riktigt säga att jag har inte riktigt haft koll på när  de skulle komma hem.. Fick ta kontakt med min faster för att få veta vilken dag de skulle komma hem.. GOGO Andreas, det är fint att du bryr dig!
Men ialla fall jag har jag varit lite nyfiken vad jag skulle få för souvenir därifrån.. Och ja jäklar, jag blev inte besviken!



Och vad är det här för något? Haha jaadu, vet faktiskt inte.. Men morsan sa att det är bra för sexlivet.. För det sägs att "den" börjar stå snabbare och enklare..
Haha, guud att man får sånt här från sina föräldrar! XD


2 kommentarer:

  1. He låter lite som brude din å mamm din ha haft lite tjejsnack ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aouch! BURN, det där var en burn.. >_>

      Radera