söndag 12 januari 2014

CHALLENGE!

Här kommer vår efterlängtade Challenge! 

                                         

Kan säga att det blev en otroligt rolig kväll! Och här kommer händelsen i bilder också! För den som inte orkar se videon!

MUMS! ;)

Färs!

Resultatet!

Mat

Christofer är "allergisk"  mot sallad så den uteblev! Men det var fruktansvärt gott!

Sabina

Toffe

Jag
Så nu utmanar vi er! Så sätt på spisen och börja koka! Och det är fritt fram att börja utmana oss! Vi gör nästan allt som är inom lagens gränser! Så, tillbaka till min utmaning! Skicka in bilder/video på er matlagning som kan klå vår måltid!

6 kommentarer:

  1. Böri all inlägg med "Halååå!" fr.o.m nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle jag värkligen vilja göra! Men jag tror att ni skulle tycka det är enformigt! Men jag ska hålla mig i 2 veckor helt till det, och sen till ca 70% sedan! ;)
      Det kan finnas någon där ute som irriterar sig på hallåååå! Tycker synd om dessa personer!

      Radera
  2. "Åhoppsan, nu kom e på kantin!" - Hahaha! : D

    SvaraRadera
  3. Ni ska filma när ni kollar första avsnittet av en anime serie. Ni får välja mellan dom här tre: Sword art online, Lovely Complex och Ouran high school host club. :3

    SvaraRadera