tisdag 7 januari 2014

Brunstiga pojkar och kvinnlig logik

Läste på Pessis blogg att det ryktas om att pojkar brukar grupp onanera.. 
Enda jag kunde tänka på att världen är sjuk... Men om män gör det så måste även kvinnor göra det! Har inga bevis, men jag vill att ni ska TILLKÄNNAGE att ni gör det!

MEN JAG HAR EN TEORI!!

Kvinnor försöker sådär överlag säga att män är perversa och vi försöker charma oavbrutet på er! Men tänk om allt perverst som ryktas om män utspelas i kvinnors huvuden?
Alltså jag tror de har en mekanism i sitt huvud som får allt att låta perverst!

Se här!!

Så nu är jag intresserad av att höra, vad ser tjejer i denhär konversationen och vad ser killar?

Tjejer ser:
- Hey, you are so smoking hot! Do you want to get a ride on my dingle dong?
- I have a boyfriend..
- Any bad excuse..

Pojkar ser:
-Hey
-Msg me back when you can
-I have a boyfriend.
-Congratulations
- Which part of the powerpoint should i do?

Ser ni vart jag vill komma???
Och jag har mera bevis!



Så.. min poäng är att tjejer förvärrar de saker de hör! Det är inte så farligt! Vi är egentligen väldigt romantiska och förstående!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar