måndag 13 januari 2014

Bidrag!

Jag måste säga att ni har varit duktiga! Har fått flera fina bidrag! Och vi ska börja med Ida Kronholm som har gjort 1. Hemgjorda köttbullar och spagetti med diverse sallad! Och 2. Ugnslax med gräddsås, potatis, sallad och till efterrätt bärkräm!
2

1






















Och nästa bidrag har jag fått av Matilda Holm, som har tillrett en lyxmiddag! Som är bestående av:
Helstekt nötinnerfilé, timjan, vitlöksklyftpotatis, rödvins sås med chili, karamelliserade morötter! Sedan en sallad bestående av rädisor och mangoblad! 


Ida k. tyckte att jag skulle ha en dessert tävling också, för hon  skulle vilja charma med sina desserter!



Så, vad ska jag säga? Det ser utsökt ut! Är det någon som vill försöka bräcka henne? För inte kan vi låta henne charma med desserter utan konkurrens! 














Så nu ska du gå ut i köket och gör en måltid till din älskade! Om inte.. Skicka maten till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar