fredag 24 januari 2014

10 Saker jag ska göra innan döden kommer emot!

Hallååå!
Jag har funderat på saker som jag ska/vill göra innan jag dör..  För man vill känna att man har levt ett bra och intressant liv! Så nu ska jag dela med mig!

1. Jag vill se Grand Canyon / kombinerat med husbil genom USA.. :D


2. Jag vill bli till nånting.. Haha, nej men jag villa känna mig viktig för nån, främst till mina barn, eller att känna känslan av att övriga behöver min hjälp!

3. FLYTTA HEMIFRÅN/Skaffa eget.. Och nu räknas inte studierna.. Man måste ändå gå hem och träffa sina päron.. Suck.. Haha skämt åsido, gillar mina föräldrar! Men känns jobbigt att man fortfarande under studie tiden känns som man är beroende av dem.. Vi kan kalla det lösgörelse.. Och detta ska jag ha gjort innan jag dör.. Så kära mor, jag kan bli kvar en bra stund ännu! ;)

4. Sova i en rondell! Alltså, jag vet inte om detta är lagligt?! Så berätta snälla för mig! Men tänk er själv, en bunt bra vänner i en rondell o ser på stjärnorna och myser.. Haha, okej låter inte så lovande, men det skulle vara en rolig grej!

5. Ta över världen, tja.. Alla vill ju ta över världen.. Och världen är redan screwed.. Så vad skulle det göra om jag skulle få styra en stund? De kan inte bli värre precis!
Mitt motto!

Måste läsa mig in på ämnet!
6. Lära mig att läsa mänskor bättre! Jag är redan ganska bra på att läsa mänskor, har inget problem att umgås med vettigt folk.. Men jag anser det som en bra egenskap så jag ska fortsätta på den banan och som krydda på allt ska jag bjuda mer på mig själv!

7. Kidnappa min vän Christofer! YES TOFFE!! YOU ARE ON MY LIST! SLEEP MY LITTLE FRIEND! BUT I WILL COME AND GET YOU!

8. Photobomba en kändis/ge en puss medan någon fotograferar, sen ska jag sälja fotot och bli miljonär!

9. Ha barn.. Det är en uppgift som jag ska sätta mycket energi på, desto fler desto bättre! Har nämligen skött om min lilla syster så mycket när jag var ung så jag har 5 år innestående, om inte mer!

10. Vara lycklig.. Jag behöver inte vara rik, behöver inte ha hundratals vänner bara så länge jag mår bra.. Tror att vi gapar efter för mycket i dagens samhälle.. Kanske med lite mindre så klarar vi oss lite bättre?

Men troligen hamnar jag på elchocks terapi.. Det tror Toffe ialla fall...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar