tisdag 10 december 2013

Tack!

Nu har jag snart haft min blogg i en månad, (om 3 dagar..) så nu vill jag tacka de personer som har hjälpt mig komma igång!

Den första personen jag vill tacka är Jessica Edström! Hon tog sig tid fastän hon är fullt upptagen, med både jobb, träning och modellande så tog hon sig tid att skriva ett inlägg om min blogg, och att hon rekommenderade den för sina läsare så det ledde till att min blogg blev sönderbesökt!


Så tack Jessica för att du hjälpte mig att komma igång! Så nu tycker jag att varje litet djur som tittar in ska titta in på hennes blogg: pezsi kan garanterat säga att de som är intresserad av träning, modellande och allmänt nyfikna personer inte kommer bli missnöjda!


                                                                   Så ta en smygtitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar