tisdag 10 december 2013

Sökes!

Sökes kaffe kompis i Vasa trakten från och med måndag till fredag, varje vecka!

Du ska ha gott humör och samt vara pratglad! Du ska ha "lång stubin" för att klara av mitt sällskap..
Kaffesällskap sökes pga att förra kaffesällskaps förhållandet inte fungerade..
Vad du har på dig spelar ingen roll..
Vi kan mötas hos mig, eller hos dig! (eller på en valfri plats!)


Så om du är intresserad av mitt sällskap så ta kontakt!

P.S jag är inte rädd för att experimentera! Jag är också väldigt öppen för en glögg kväll! Så om du känner för att hetta upp det lite så är jag den rätta!



Hör av dig! ;)

2 kommentarer:

  1. du låter som du e bög x))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önsketänkande? ;p Faktiskt klarar jag av att föra ett normalt samtal med en person utan alkohol (dagtid! xD) + det var menad som en pik åt en vän att han inte orkar umgås längre så ska hitta en ersättare xD + sa jag att det måste vara en man? Det kan lika bra vara en kvinna ;) (flickvännen skulle slå ihjäl mig men..)

      Radera