måndag 16 december 2013

Sökes, du anonyma kvinna!

Igår kväll så hade jag kaffe gäster före vi åkte till Vasa, men kvällen slutade på ett ovanligt sätt...
Nämligen en av dem hade mött en av mina läsare som hade skrivit en anonym kommentar, och VÄGRADE  avslöja vem det var..Men det var inte allt.. hon/du hälsade att jag vet vem hon är.. Haha, men det är inte så enkelt!
 Hon började ge olika ledtrådar och vi höll på timtal utan att komma på svaret.. Vi tog och kollade genom hela hennes facebook och kollade genom nästan hela hennes 900+ vänner..
Men  det visade sig att hon hade lurat oss med vissa detaljer så det hade varit omöjligt komma på vem du var.. Som t.ex fyra bokstäver och dit namn börjar på nån av bokstäverna mellan H-O..
Men det var en helt rolig kväll! Vi visste inte innan att man kunde bli så snabbt beroende av information då man inte fick veta direkt!

18 kommentarer:

  1. Hahaha, jag vejt ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, du kommer aldrig finna mig! :D btw, tack för raggningstipsen, de funkade bra i helg! ;) H. Singelkvinnan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men he var ju bra att he funka! ;D Vi får skoda! ;)

      Radera
    2. Jag kan ge dig lite mer info om mig!
      Jag är mellan 16-22 år, bor i 06-området och älskar att vara social.
      Dessutom brukar jag se dig Andreas nu som då. Men jag säger inte var :D
      För övrigt, så är jag beroende av 9gag! <3

      Radera
    3. Du är 18+ för du har blivit sed på melody ;p och jag rör mig "bara" mellan vasa och jeppis..
      hmm, jag får börja sätta upp 9gag bilder med musfällor under!

      Radera
    4. *Quote* Dessutom brukar jag se dig Andreas nu som då. *Quote*
      jag undrar om he kan vara vid netti?

      Radera
    5. Misstänker he naliti ja å ;)

      Radera
    6. Singelkvinnan nu vill vi ha mera ledtrådar :) hårfärg? brunett, redhead, blond?

      Radera
    7. håller meed! ryktas om blond ;p

      Radera
    8. Blond egentligen, nu har jag färgat hår. :D/ Singelkvinnan

      Radera
  3. Jakten på denna anonyma dam skall jag hjälpa dig finna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tribemaster, jag giva dig mycket produktions duglig kvinna, om du med din uppgift lyckas!

      Radera
  4. Tror der är sabina...hahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah! det skulle vara elakt!

      Radera
    2. Hahah nej det är inte jag xD ;)

      Radera