onsdag 11 december 2013

Mys pys!

Haha, fick förfrågan att skriva om sex! Så självklart ska vi tala idag om lite snusk! Men de som inte alls är intresserade ska inte läsa vidare..
Det första jag kommer att tänka på är att USA har väldigt konstiga lagar.. Jag ska ge er lite exempel så ni förstår vad jag menar:

- I Ventura storkommun i Kalifornien får varken katter eller hundar para sig utan särskilt tillstånd.
- staden Ames i Iowa får en äkta man inte ta mer än tre klunkar öl då han ligger i sängen bredvid sin fru.
-Texasstaden Kingsville finns det otroligt nog en lag som förbjuder grisar att para sig på det område som tillhör stadens flygplats.
-Sex utan kondom är fortfarande olagligt i delstaten Nevada. (hur fan ska man få barn??)
-I Hartford, Conneticut, bryter man mot lagen om man kysser sin fru på en söndag.

Så vad säger ni om dessa lagar? Helt sjukt...



NU NI SOM ÄR KÄNSLIGA LÄSARE RULLA VIDARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ovanliga sex ställningar: (flashback forum har allt!!)

Rodeo
Ställ din flickvän på alla fyra i sängen och penetrera henne bakifrån.
Ta tag i hennes hår, böj dig fram och viska i hennes öra: "Din syster gillar också den här ställningen".

Håll dig kvar i 8 sekunder

Piraten
Du tar din tjej bakifrån... precis när du ska komma spottar du henne på arselet så hon vänder sig om och tror att du kommit.. Då sprutar du henne i ögat och sparkar henne på ena smalbenet.

Indianen:
Du tar din tjej bakifrån..och utan vidare kör du upp den i tvåan snabbt och våldsamt...Sen medans hon skriker lägger du handen över munnen och vips har du en indian "Oahahwhwahahah ahah"

Jag måste säga till mitt försvar att jag sökte efter dessa, och jag förstår inte riktigt hur personen ifråga kunde komma på dem...

NU KAN DU BÖRJA LÄSA IGEN!

Så jag tror att dethär var tillräckligt med myspys idag med Andreas, så om du blev upprörd ska du se mig som en hund..
Ska gå och se om jag hittar lite mat, börjar bli hungrig...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar