torsdag 19 december 2013

Pinsamheter!

Har ni någon gång blivit sedda i exakt vid fel tillfälle? Eller när nån kommer in mitt i ett sammanhang.. Det jag försöker säga är att det blir fort pinsamt om de inte förstår helheten. ;p

Men påtal om pinsam heter! En sak som jag tyckte var pinsamt (då jag var liten..) var att berätta till mina föräldrar att min flickvän skulle komma på besök! För jag ville inte blanda in föräldrarna! Hoppas jag inte är ensam med att dela med sig av pinsamma situationer!
Skulle vara roligt att veta vad ni uppfattar som pinsamt, och vad ni har varit med om!
Det skulle vara roligt att veta det pinsammaste jag har gjort, men saken är den att jag inte upplever saker som pinsamma (om jag inte måste blanda in min mor..) men ialla fall en sak som jag tänker på ännu denna dag, och det var när jag och min vän Magnus var ute o svirade på stan, och for till pubben och började tala med lite folk..
Och vi började tala med två tjejer som värkar helt normala, men jag talade så mycket skit så min vän skämdes så otroligt så han gick iväg, men ännu i denna dag undrar jag hur fan de vill ha kontakt med mig fortfarande! xD  Detaljer kommer en annan gång! ;)


Det ryktas om att PG har julfest idag.. Lycka till dem! Gamla goda tider!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer på na som du säkert tyckt va pinsamt i BC :D Går int in på detaljer men K var inblanda ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hede hadd ja hejlt glömd! Hede ska ja no skriv om! xD

      Radera