söndag 22 december 2013

MATCHMAKING!

Hallåååja! Kan lugnt säga att jag har haft en spännande helg!
Men ialla fall i lördags då jag var i jobb hände 2 ovanliga saker!

Det första som hände var att jag skulle göra en lapdance! Ja ni hörde rätt! JAG skulle utföra en lapdance! xD haha nej men saken var den att våra frääscha och snygga bartendrar gick runt och sålde shottar till kunderna, och då var det en person/gäng som sa att om han får en lapdance så köper de massivt till mycket shottar! Så då kom denhär bartändern nästan krypande på sina bara knän och bönföll mig att göra mig en tjänst! Hon kom fram och sa: Deas kan du göra mig en tjänst?Du kommer inte alls tycka om mig längre! Du blir min nya favorit! Och jag tänkte bara vad fan har hon stält till med? Och då berättade hon att hon har lovat ut en lapdance och hon har redan frågat min manliga kollega och nu var jag hennes enda hopp, för hon ville inte göra det.. Och jag brast ut i skratt! Och jag tänkte.. Nu fan ska här ges lapdance! Och ni skulle ha sett mannens min! Haha obeskrivligt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OCH sen på kvällen kommer en bekant till mig och säger att HAN vill delta i min matchmaking på bloggen!
Så damer och herrar Andreas har värvat ännu en person till hans dejting service!

Herren ifråga heter Sören Björklund! Och är en singel kille på 20+ (under 25..) och söker en seriös dam, helst ska du vara myndig.. (Man vill kunna gå runt på pubbar osv..)
Du ska också vara snäll och rolig, han nämnde inget specifikt om dit utseende, han tyckte att det viktigaste var att det klickar!
Han klarar av att både vara romantisk ( Om det kommer till kritan klarar alla det! ;) ) och han går också ut på krogen! Så han klarar nog det mesta! ;)

Måste bara säga att jag sökte igenom hans facebook efter bilder, men jag kan säga att det fanns dåligt med sånt! Så jag fick klippa ut honom ur olika bilder på paint! (skills!!! Men bilderna kan vara lite uttöjda för jag förstorade dom i paint..) Men här ni ungefär hur han ser ut! :)
Han är kraftigt byggd och är hårt arbetande kar! (han har flyttat hemmifrån)
Kan faktiskt säga att han har bra umgänges krets! Riktigt trevliga typer!
Och han är förståndig nog att tala med mig med! ;D




Så om du söker en kar som orkar lyssna på dig, som ställer upp för dig så har du honom här!
Första dejten kan vara t.ex. att man träffas på Netti (smygreklam..) eller på en kopp kaffe.. Om man är blyg kan man alltid tala/skicka först via mobilen..




Så sök upp honom på facebook, eller kontakta mig om ni är intresserade eller vill veta mera om honom!
Så pass på! För Andreas tar ingen avgift!

4 kommentarer:

  1. Träffas på netti tärr ingen vågar vara sig själv :P låter int smart. Och så ere för myki ljud, å så err man i fyllo. Å så spyr man å blir äcklig när man int tvättar händerna på wc.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser inget problem? Jag kan vara mig själv ialla fall! Och om man tycker det börjar kännas pinsamt så är det enkelt att försvinna i mängden..
      Och man kan komma tidigare, kanske runt en 9-10, då är det inte så mycket ljud och man kan tala ostört!
      Och det var endast ett exempel!

      Radera
    2. Jaanå int vejt jag nåår "anonym" har viri ti netti men jag har no alder haft na toki problem täär.. jag tycker att "anonym" ska halldas hem o drick mjölk medans vi som kan drick ansvarsfullt, int skiter i att tvätt händer o entå kan vara oss sjölv gaar på netti! Klaart finns e ju altjämt en liten del som int klarar åv hede men onödigt av dej att anta att all er sålejs tå.

      Radera
    3. Man får int dra all under sama kamb! tycker om din åsikt! tack! måst bara säg att mjölk e gott!

      Radera