måndag 2 december 2013

Matchmaking: Ensam kvinna söker!

Välkommen till Andreas`s kärleks kammare!

Jag har lyckats få napp på min "dating annons" och har blivit kontaktad av en vacker kvinna som önskar att hitta kärleken!
Hon heter Natalie Häger och söker efter en man som kan ta hand om henne! Ja, vad ska man säga om Nattis? Hon är inte direkt blyg, och hon talar först och tänker sen (ganska roligt att tala med henne! ;) ). Hon arbetar också så hon kan försörja sig själv!
Innan jag fortsätter berätta om henne ska vi visa en bild på damen ifråga!

Bilden är tagen från hennes examen! Vi fortsätter till nästa bild!
En bild från då hon var brunett! (men hon var ändå blond inombords!)

En naturlig bild!
Men vad är det som Nattis (smeknamn) söker? Hon ska få beskriva det med egna ord!

Ja vill ha en kaar som både tkr om att mys men kan no endå fara ut å smaka ibland. Ha ska accepter att ja arbejtar näätre å helga. Ha ska va snygg, men it ha na snygg flickkaverina. Får gärna bo runt jeppis. Ha ska helst ha egen lägenhet, överös mej med presenter, kuna laga mat, längre än mej e mycket viktigt!! (hon är ca 160 lång)

Som ni ser är detta en kvinna med krav! (Kanski hejmåt? Om ni förstår vad jag menar? ;) )
Hon kommer vilja se bild på dem som vill råka henne i förväg och sen bestämma om hon vill träffa dig eller inte. Du ska också ha åldern 19-26 år.
Första dejten kommer vara en fika dejt/kaffe dejt.. Eller vad man ska kalla det! Var vänligen kontakta MIG Andreas om du är intresserad, så förmedlar jag vidare, kontakta här på bloggen eller på Facebook!

Vi avslutar med en sista bild:


P.S Om du söker kärleken, kontakta Andreas! Dit hjärta är säkert i mina händer! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar