måndag 9 december 2013

Lilla julfest!

Igår hade vi personal julfest vid jobbet! Jag kan lugnt säga att jag älskar mina arbetskompisar! Alla kommer bra överens med varandra, och man kan diskutera med varandra och ha roligt! Tyvärr kunde inte allihopa delta, men vi hade det roligt!

Haha, denhär bilden togs i början på kvällen, som vi senare skickade till ena barchefen som sitter och solar under palmerna för tillfället, och med meddelandet: Festen har bara börjat och Andreas är redan i fullgång! Mins inte exakt, men nånting sånt ialla fall.. (Det är jag i egen hög person på bilden)
Här får vi mat!

Diskuterar för fullt!

Och under kvällen bjöds det också på sång! Väldigt vackert!

Strax före hemfärd, här sitter eliten som orkade enda till slut ;) 
                      Ber om ursäkt för dom som inte var på bild, men det kommer fler gånger!



Och jag måste säga att jag mår oförskämt bra idag, ingen huvudvärk, ingen morkis, jag mår helt enkelt bra! (lite dålig i magen men det får man klara av ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar