söndag 22 december 2013

Julklapps handel med min far...

Jag kom hem idag från min flickvän, trött, utsliten efter en tung natt på vägen samt jobbet.. (blev visst en liten omväg då några fyllon skulle hem..eller även kallade mina vänner xD)

Då jag kommer hem tittar jag på datorn som jag hade tagit hem från Vasa, och för att plocka ihop och använda sålänge jag är här hemma.. Men då kommer min kära far och säger: Hööödu! Du ska int böri åpå me na! Vi ska fa ti Jeppis o handel chockla!
Jag tänkte att inte fan kan man köra allt som allt 60km för lite chocklad... Men TAMMEFAN jag ska inte under värdera min far... Vi köpte inte en choklad ask, utan ett ton typ...


Jag räknar till 17 askar, räkna gärna ni också, men ialla fall dethär var första gången jag spenderade kvalitets tid med min far i Jeppis, och vad gör man där? Handlar choklad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar