måndag 9 december 2013

Julkalender, lucka 9, Hur man slipper en förjävlig baksmälla..

Alla har vi haft krapula (krabbis, baksmälla, hangover) men hur ska man slippa den värsta sårten?

Tips 1: Drick inte..
Tips 2: Ta aldrig en sista drink/öl för du har högst antagligen fått tillräckligt!
Tips 3: Drick jävligt mycket vatten, eller mjölk innan du går och lägger dig! Så du får tillbaka vätska som du har förlorat!
Tips 4: Ät salt, salt mat är väldigt nyttigt och jävligt gott när man är full..
Tips 5: Då du kommer hem ta en dusch! Du behöver inte vakna upp av löstand och svett, och på det viset är det enklare att leva med sig själv.
Mitt sista tips som blir tips nummer 6: Ha fylle sex! Haha skämt åsido, ser ni min logik? Siffran 6 och sex? Haha.. Nej men ha alltid ett glas vatten med er bredvid sängen, då ni vaknar under natten med torr mun så är det skönt att kunna dricka direkt!



P.S ha inte fylle sex! Det kan enkelt komma ett bonus pris på köpet! (Barn) och jag talar inte av egen
erfarenhet, men man kan fumla lite väl mycket om man är rund under foten. ;)

Och jag kan påpeka att vi hade lilla julfest för pub personalen igår, och den kvällen var guld värd!
Kanske dagens lucka fick inspiration från den kvällen! Kommer lite bilder sen..

5 kommentarer:

  1. Du som verkar veta mycket om krog- och uteliv, kan väl skriva ett inlägg om hur tjejer ska ragga på krogen? :D vad ska man göra för att kroka en kille när man e ute och festar? :):) h Nybliven Singeltjej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ta på dig snygga kläder och var dig själv det är bra att ge komplimanger åt män!

      Radera
    2. Det kan jag självklart göra! Synd att du nyss har blivit singel, hoppas att allt är bra med dig!
      Bara säg till om du har flera förslag! :)

      Radera
  2. man vill ju läsa mer om sex å sexleksaker ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ska tänka på saken ;)

      Radera