fredag 6 december 2013

Julkalender, lucka 6, Julklappstips!

Godmorgon alla dödliga!
Vet ni att julen närmar sig med stormsteg? Och jag tror att alla vet vilket problem vi har att tampas med.. Handla julklappar åt sin partner!
Om vi handlar julklappar åt en manlig partner är det ganska simpelt, köp det han önskar sig och sen en liten sak som han inte förväntar sig. Ett litet problem uppstår om han inte vet vad han vill ha.. Men då får man tänka själv! Man måste se om han behöver nånting, speciellt långkalsonger uppskattas.. Haha nej men de flesta män tycker om teknik, om inte det ta nått för deras hobby!
Nu kommer problemet med kvinnor.. De första åren går man säker med att köpa smycken och dylikt, men sedan börjar de klaga att man ska tänka utanför "lådan".. Och om du köper kläder ska du veta exakta storleken! Tänk om du köper för stora kläder >_> då kan de reagera på två sätt..
1. Aaw så sött att du försökte! Tack älskling!<3
2. Jaha, du tycker att jag är fet?

Men ge inte upp! Här kommer tips!!!
1. En röd ros som du ger när ni möts, då tycker hon att du är världens gulligaste person så då kvittar det vad du ger henne efteråt.
2. Du förhör henne grundligt vad hon vill ha och behöver, och sen väljer du ut vad hon egentligen behöver! Om hon har 30 par skor och önskar sig ett par till, så ger du henne nånting annat, eller sätter som krav att 10 par skor ska bort!

Så dethär var dagens tips och trix, njut av dem!

4 kommentarer:

  1. Om jag vill ha nya skor så ska du köpa nya skor åt mig fastän jag har 30 från förr! xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå nej! Hälften ska bort först!

      Radera