måndag 2 december 2013

Julkalender, lucka 2, Matvrak

Hallååå, Ruben släng hit lite korv! Är vrål hungrig, har fan inte ätit på evigheter!
Tat lugnt ditt fetto, du har ätit tillräckligt, och förresten kan du servera dig själv, du är väl inte fem heller?
Jaja, jag får ta och gräva fram det själv..
*Gräver runt i en väska*
-Ja jäklar här har vi mycket korv! Men spriten börjar ta slut..
-Ja Glenn den är slut, kanske lika bra, för ditt huvud ska inte vara uppe bland molnen ikväll.. För du såg väl hur mycket kontanter han hade med sig på marknaden?
-Men en liten sup skulle inte skada? Och självklart såg jag det! Hur skulle man kunna undgå alla kontanter, för han var inte direkt diskret..
- Mm, men vi måste slå till i skymningen mot hans stuga, den är lite undangömd utanför byn. Men vi måste rida vidare direkt efteråt, för folket i byn kanske börjar fatta misstankar då han inte dyker upp i gryningen..
-Jaja, planera du! Men fick jag ta en sup? Finns lite kvar, du kan få smaka, jag är inte alls snål av mig..
-Kan du inte fan hålla dig en kväll från spriten?.. Gjorde du som jag sa och tog reda på om han bor ensam eller om han har familj? Skulle vara mycket enklare att veta om de är en eller fler..
- Lova att inte bli arg?
-Jag lovar inget..
- Saken är den att jag hittade en söt liten tös, som var väldigt på att få visa mig sitt sovrum *blink*, om du förstår vad jag menar?
-Du är helt otrolig.. Så vi vet ingenting om herrn?
-Nej, men jag gör en slutsats att om en kar kan få ihop en så stor summa pengar kan han inte ha någon fru, för de är för dyra i drift..
-Jag ger upp, vart lag du flaskan?
- *ler ett brett flin* Här ta en ordentlig klunk så du orkar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar