torsdag 19 december 2013

Julkalender, Lucka 19, Hur du ska hantera impotens...

Okej, jag lider inte av detta problem, men jag vet att där ute finns det någon stackars sate som har detta problem.. Så jag tänkte att nu fan ska jag hjälpa till att få fart på julkärleken!

Jag kan förstå att om man möter en ny partner, eller att ens partner har köpt sexiga underkläder, och då får man prestations ångest.
Och på det sättet gör att din "lilla" riddare inte kan gå och "rädda" prinsessan..
Men var inte nervös! Om ni är nervös kan ni tänka på mig! (mums!)
Om det inte hjälper kan ni gå och köpa en donits! Och använda den som flytväst! ;) Hur det fungerar i praktiken får ni prova er fram till! ;)





Men jag är verkligen orolig för svenskarna...
Så länge som Fredrik Reinfeldt är statsminister kommer impotensen att stiga i Sverige.. Så jag rekommenderar att ni håller er borta från Sverige, tills han har avgått!






Men här kommer lite tips..
Samma sak som när man är gravid, smörj in den med citron det hjälper! Om inte så luktar det riktigt fräscht!

Dra två till tre varv runt med silvertejp (jesus tejp) och sen fortsätter du upp mot nacken och drar ca två varn runt nacken! Den står garanterat.. VARNING! Du kan bli strypt.. Och vissa svårigheter att få in den i tunneln.., lite tejp ivägen..



Om tipsen inte hjälper ska du tänka om jag inte lyckas så kommer någon annan att lyckas.. = BOING!! Det börjar kännas som man har käkat ett par duracell batterier..

                           
                                                                                                                            Ha en trevlig fredag...

6 kommentarer:

  1. du kan ju skriv om sexleksaker ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får ge mera att gå på! ;) varför du vill.. vilken typ, eller bara allmänt ;p

      Radera
    2. du får välj själv vad du berättar om för leksaker, men he ska vara liti mer ovanligare än dildor :P

      Radera
    3. haha, ska funder påe xD

      Radera
  2. Svar
    1. hahah! Men såhe inför jul! ;p

      Radera