tisdag 10 december 2013

Julkalender, Lucka 10, Kroka en kille!

Hallåå!
Lucka nummer 10, kommer jag ägna mig åt en stackars singel tjej som frågade hur man ska få en man på kroken då man är ute och festar.. Har skrivit ett liknande inlägg tidigare, men nu kommer lite mera seriöst hur man ska gå till väga..

Först och främst ska man se till att man är fräsch! Man ska vara ny duschad, rena kläder och framför allt borsta tänderna! Inget är så obehagligt om en person som kommer och talar med en har jätte dålig andedräkt!
Kläderna som man tar påsig ska vara bättre en vanliga kläder.. T.ex lämna jogging byxorna där hemma! ;)
Så att rekommendera så ta på dig lite bättre kläder.. Men om du klär dig för utmanande kan individerna runtomkring en säga att du är desperat.. Så kläder som både är utmanande och lite oskyldigt! ;)

KLÄDTIPS:

Haha, dröm vidare om att få tips från mig.. Jag vet vad JAG gillar, men att rekommendera vad du ska ha är att gå över gränsen! ;p Sätt på en klänning!

Men ialla fall då du konfronterar en kille på en pub / krog, ska du inte vara blyg! Du kan fast ge honom en kommentar att han är snygg och så vidare.. För en mans ego skjuter i höjderna om de får en positiv kommentar.. Och skratta åt hans dåliga skämt, så att han vågar fortsätta tala med dig!  Killar är ganska känsliga! ;)
Eller om han sitter vid ett bord med ett par vänner, försök få ögon kontakt! Om han inte undviker ögonkontakt och dessutom ler kan du lugnt gå fram till dem om du får sätta dig ner med dem!
Men nu har jag berättat lite flummigt hur man kan gå tillväga men sådär konkret kan jag säga:
-Klä dig snyggt
-Var självsäker
-Börja tala med slumpvis valda personer och se vem du klickar med!
-Ha roligt, skratta mycket! Killar tycker att en kvinna är attraktiv om hon har ett vackert skratt!
-Bli inte besviken om du inte får napp.. Kommer alltid en ny kväll!

Hur ska man göra på en nattklubb då?
Klä dig i kläder som visar mycket hud, gå till dansgolvet och sen är det bara att börja "gnida" sig mot varje skrev/kille du hittar, och garanterat har du fått napp innan du går hem!





2 kommentarer:

  1. Haha, tack för råden! Det var snällt gjort :D får pröva på nästa helg när jag går ut på krogen! h. Singeltjejen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så! Hör gärna av dig och berätta hur det gick! :)

      Radera