tisdag 24 december 2013

Julfirande i Purmo!

Nu är jag en mätt och nöjd Andreas, har fått åtnjuta gott sällskap och äta gott! Kan inte kräva så mycket mer en det! :)
Fick faktiskt en hel del julklappar också! Så det betyder att jag har varit en snäll pojke!

                                                               BILDBOMB!!!!!!!!!!!



Efter Kalle ankas jul så åtnjöt vi julmiddag!

Vi hade allt från lutfix och lax till älgkött och potatis! Och flera olika såser.. Och till sist som efterrätt någon blandning av risgrynsgröt med grädde och bär.. Riktigt gott!


Så sen hade vi julklapps utdelning! Vi hade ingen tomte hos oss iår.. :/ Men min syster fick ersätta jultomten!
Tyvärr glömde jag att fotografera julklapps utdelningen.. Men ni överlever, och det gör jag också..



 Sen fick jag ett shottas spel (tre i rad), så min lilla syster tycker att jag dricker för lite??

Sen fick jag 4 "roliga" flaskor.. De ska användas effektivt! Det står:
1. Kryddat brännvin 2.Bäska droppar 3. Hembränt 4.Absolut rent brännvin




Lite klääääder, sockor, boxers, flis underställ och en tröjja.











Det kom ett jobbigt tomrum här..
Så bläddra vidare... Ska bara fylla ut tomrummet lite...
Lalalalalalala
Lalalalaa... Hahaha xD!!






Kläd hängare,
ännu mer sockor och chokooo!
Jaa och sen nå "spadana" /slejva







 En snygg klocka!!!!

Jag fick även dush saker, en cykel lampa, tidningar och ASSASINS CREED BLACK FLAG! ;)






Så jag är helt nöjd!! Ska snart gå och umgås med min flickvän! Ska se vad hon har hittat på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar