fredag 20 december 2013

Glögg kväll!

Igår kväll hade vi boys night out! Och jag kan säga att det är fan så längesen jag hade sådär roligt!
Först kollade vi lite tv och bara slappade tills alla skulle vara på plats.
Jona visade b.la. en rolig video! Glögg sälen!


http://www.wimp.com/sealwater/ <- bättre kvalite!

Haha visst är han söt??? kolla ialla fall till sekund 53 ungefär! xD

Men efter en stund kom det sista "gästen" och vi två har en deal... Varje år vid jul (eller då vi fyller år) ska vi försöka överträffa varandra med pinsamma julgåvor! Men det är lite fusk! Jag får först min idag, och han fick sin igår, så han kan enkelt överträffa mig nu..

Men ialla fall här kommer en BILDBOMB men först en till video! Julklapps öppning!

video


Haha hans min då han såg den sista gåvan i sitt paket! xD
Här kommer BILDBOMBEN!!
Han visar sin trofe! ;)


Hans snygga paket!

Så här är hans gåva.. Glidmedel, kokusnöt, och sen 20 stycken plasthandskar! Haha, ni skulle ha sett kasörskan min då jag köpte allt på samma gång!


Sen blev det kortspel! Vi spelade pidro, Jona och Vikki spelade tillsammans mot mig och Toffe!
Jag o toffe vann 3-1, så de anklagade mig för fusk.. Haha, jag var inte speciellt omtyckt då jag hela tiden bjöd över dem! ;)

Jag kan lugnt säga att denna glögg kväll var fan så roligt! Fick till och med lite julfeelis! Så jag rekommenderar glögg kväll för er som saknar julfeelis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar