torsdag 12 december 2013

~~Dröm prinsen~~

Haha, de var en tjej här om dagen som undrade om jag kan tala om hur man hittar drömprinsen..
Jag måste bara fråga mig själv.. Finns han? Eller är det bara en fantasi som vi lever i att han finns?
Först och främst vem eller vad är en drömprins?
Jag tror att den personen är han eller hon du trivs ihop med, lätt att tala med och som du har din tillit till..
Vissa skulle säga att det är någon ultra sexy man boy med tjugo centimeters kilar (kuk/pitt/korv osv..ex lilla gubben..) Men om han har allt det där men du litar inte på honom, vad är det då för vits?
Så jag säger er bara, det finns ingen drömprins, vi alla har våra skavanker.. Det enda man måste göra är att se vem man klickar med, ibland är kärleken närmare en vad du tror.. Kanske i din friendzone...

Förtydligande: No! it is called "natural selection"
 and your genes are not meant to be carried on
Pojkar och flickor! Det finns något som heter friendzone.. Dit sätter man alla vänner som ser bra ut, smarta, snälla och man kan lita på dem.. Det kan vara så att nån av dem har en chrush (man är kär/förälskad i en person) på just dig, så varför ska man gå runt och ta en partner som är ett
                                                                                 rövhål, då den rätta är kanske runt hörnet?

6 kommentarer:

  1. svara på dessa frågor är du riktit supersnäll !
    1. jag söker nytt umgänge, var hittar man människor ?!
    2. vilka porrsidor rekommenderar du ?
    3. berätta nå av de sjukaste du nångong gjort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. vad för sorts människor?
      2. aftonbladet
      3. dom här 3 svaren :D

      Radera
    2. Jag är inte så supersnäll då man inte sätter ett namn under ;p
      men men jag är lite snäll..
      1. krogen, ungdomslokalen, universitet/yrkeshögskola (skolor överlag) börja umgås på gubbdagis..
      2. skriv porr/påorn på google och du blir inte missnöjd ;p
      3. Druckit över 1 liter kaffe under en natt som spårade ur pga för mycket koffein >_>

      Radera
    3. och herr anonym nummer två, tack xd

      Radera
  2. Skriv ett inlägg om katter! Di er ju skojj!

    SvaraRadera