lördag 7 december 2013

Dagens låt tips!

För att bygga upp stämningen inför söndagens bravader lyssnar jag på dessa låtar:

                                           
  Hoppas bara att det kom rätt version, för jag kunde inte provlyssna för har inga högtalare för tillfället till hemdatorn.. Så jag lyssnar från min systers ipad >_>

                                           
                                                 Sjukt bra låt! Kommer in i stämning!

Men för att vakna till liv inför kvällens skift vid pubben så lyssnar jag på denna fina låt:



Så hoppas ni njuter lika mycket av min musik som jag gör, ;) som ni kanske ser så är min musik smak ganska blandad! Inget kan vara bättre med gammal hederlig musik, men sen då man vill komma i fest stämning finns det mycket bra ny musik! Men tyvärr är jag allergisk mot vissa artister.. >_>



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar