måndag 23 december 2013

Dagen före doppare dan

Har du varit snäll? Kommer du få några julklappar?

Nå juldags morgonen närmar sig med stormsteg! Pirrar det lite i magen? Kanske man är nervös inför att tomten ska komma? Eller man har ångest vad man ska ha påsig? (kvinnlig logik)
Och mannen i huset är orolig att gästerna kommer klaga på granen.. För julgranen är inte bara prydnad, det är också en prestige sak!
Om man har en snygg julgran, så har man karaktär och lyckats här i livet!

Påtal om att ge julklappar..
Har nyss paketerat in 17 choklad askar.. Skjut mig..
Finns inte något värre en att paketera in paket.. Jo förresten rensa bär! Finns inget värre en att rensa bär.. Påtal om bär har ni någonsin smakat på kankel bär? Säg hur de smakar för jag har inte..











Måste bara visa upp vår snygga julgran! den är tät hela vägen runt!
Och jag måste bara poängtera att det är min kära lilla syster som har dekorerat!
Nu har jag en fråga till er.. Har ni en äkta eller fake julgran? Eller skippar ni den helt?

2 kommentarer: