torsdag 26 december 2013

Dagen efter...

Hallååå!!
Jag kan lungt konstatera från igår att ganska många mår dåligt idag.. Men ialla fall var det riktigt bra med folk på pubben igår! Och det var också helt främmande personer som hälsade! (ego boooooSt!!)
Men ialla fall var det en tjej som kom och sa att jag tycker jävligt mycket om din blogg!! MEN jag vill läsa mera om sex!! Så sa jag: haha om jag skriver mera om snuskigheter så kommer alla kvinliga läsare förutom du att försvinna och då tyckte hon bara men vet du vad? Det är bättre med en trogen läsare än 10 otrogna.. Haha så jag ska ta å tänka på saken. ;)
Men nu är jag i kronoby och har ätit julgröt med släktet.. Helt trevligt men är för trött då jag steg upp halv 10..
Men goda nyheter!!! Idag kommer filmen upp som jag talade om!!! Så nu får ni vänta med spänning! ;)
P.s bloggar från mobilen igen.. Smidigt ;)

2 kommentarer: