måndag 16 december 2013

Cats!

Owning Cats Can Inflict Permanent Damage To Mental Health But Nobody Bothered To Warn Us.

Blev i lördags överfallen, av en crazy cat dam! Hon frågade att hur länge ska det egentligen ta för mig att skriva om katter? Och sen plockade hon upp sin telefon och började visa bilder på katter och sa sedan ska jag skicka demhär bilderna åt dig på facebook? Jag nickade förskräckt att javisst! Skicka på du bara! Och sen sa jag att ni ser ut att vara redo för Melody? (nattklubben) Och det var dom! (puhh!)

Så nu ska jag skriva om katter så jag slipper överfall i framtiden!


 Vet ni att det är väldigt många som talar om sina problem med katter?
Och att de värdesätter katters sällskap istället för vanliga mänskor?
Och det kan inte vara bra för sin mentala hälsa att umgås för mycket med katter! (hejhej katt damen!)


Och som alla vet hör katter till den onda sidan!
De är snikna, snåla, egoistiska och har stor benägenhet att bita sin ägare i tårna..











 Men katterna är utmärkta barnvakter! Speciellt småbarn tycker om att dra dem i svansen.. Och det uppskattar dom!


Men då katter inte har fullt upp att tänka på hur de ska ta över världen, och plåga andra så är de riktigt myysiga djur som man älskar att ha i famnen som spinner så fint!
Och det bästa med katter är att man kan ge dem löjliga namn!
T.ex. våra katter har hett genom tiderna: Fralli (alfahanen för tillfället), Myysan (eller skitan, hon skiter inne) Bollen, Sotis och så fortsätter det tills all ovänlighet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar