söndag 1 december 2013

Äntligen..

Äntligen har jag fått sätta ner min feta röv i min nya lägenhet..
Har ikväll städat den andra lägenheten med två andra ( två potatisar..) och sen då den var klar fick jag börja med att fixa i den nya lägenheten, skurade ur två skåp som jag sedan förklarade mig som ensam härskare över! (jag bor i en box lägenhet, delar vardagsrum och kök.) Sen fixade jag alla saker på plats i mitt lilla rum (11 kvadrat).
Som alla vet är jag jävligt teknisk.. Jag trixade och försökte få igång internet i tjugo hela minuter (inga halvor >_> haha slut humor..) men ialla fall jag ringde till Mr X och frågade vad fan problemet var och han sa att jag får klara mig själv, jag ringde vidare till en annan som sa att det tog för honom två dagar innan han fick internet. Jaha tänkte jag, ska jag vänta enda tills måndag?
Trött på livet satte jag mig ner i sängen och började titta i den mapp jag fick från Voas, och bläddrade och skulle söka efter besiktnings protokollet, men gissa vad jag hittade? Ett papper som sa hur man får internet!
Och där stod det att man inte behöver något modem, utan man ska "stöpsla" i (koppla i) direkt i väggen, för det är "inbyggt" modem.
Så kort och gott har jag slösat nästan en hel halvtimme av mitt liv som jag inte får tillbaka..

Men nu sitter jag och äter skorpor för fulla muggar och njuter av livet!

årsförbrukning av skorpor!

Här kommer lite bilder på mitt lilla krypin! 

Headquarter


Ganska mysit va? ;)


Ska avnjuta lite serier och fortsätta njuta av livet! ;) (och skorpor!!)



1 kommentar: