måndag 23 december 2013

Andreas blir gammal..

Har ni nånsin tänkt på hur era vänner skulle reagera om ni dog?
Skulle de ha svårt att gå vidare, eller skulle de bara tänka: Jaha, nu hara ve å klåpa se så grömt så ha död, int eja fövåna.. (Jaha, han klantade till det så han dog, inte är jag förvånad..) Så tror jag att mina vänner kommer tänka ialla fall..

Men ialla fall vill jag bli en gammal man.. Jag ska sitta i min gungstol och skrämma mina barnbarn från vettet..
Jag ska berätta om 90:talet då vi inte hade en dator och etc.
Och att man måste tala med varandra ansikte mot ansikte..

Haha de kommer fan skita påsig förhoppningsvis!
Och i mitt nästa liv vill jag vara en talande sten, släng mig hur hårt du vill i väggen och jag får inte en skråma och du måste ändå lyssna på mitt eviga babbel...
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar