tisdag 31 december 2013

2013..

Ojoj.. Nu är 2013 påväg att ta slut.. Och vad har jag egentligen hunnit med? Då jag tänker efter har jag hunnit med ganska mycket! Jag har bland annat tagit studenten! Och det är jag otroligt nöjd över! Min far lovade att skaffa flaggstång om jag klarade det! ;) Men tyvärr fick jag ingen flaggstång... Och det var det enda som fick mig att orka med finska lektionerna..  Vill ha min flaggstång! Men penkkis var kul!

Vad annat har jag gjort?..
Jag har varit till England! Och mötte mina vänner där och hade lan! Det var minnen för livet...

Och jag har varit på svensexa och bröllop fyyfan vad roligt! Och glöm inte dop!

Och sen har jag arbetat på Jeppis dagarna.. FYYYFAAAN VAD MYCKET FOLK!
Men måste bara säga att jag hade mycket roligt!

Toffe  övar kamasutra i England!

















Sen har jag funktionerat vid klacken och annat skoj!
 Men det är lite svårt att minnas exakt allt vad jag har gjort.. Det är en hel del!!
Men kära vänner jag har inte glömt er! Jag har umgåtts med mina vänner och flickvännen också! :)
Men försöker hitta lite större händelser.. Haha fick jag låta som att ni inte betydde nått! ;p
Men jag har också flyttat till Vasa och studerat lite..
Jay väktare! :p


Firma fest

Övar inför väktar kortet

Klacken party!
Min älskade flickvän

Tog förstahjälpen kortet
Hahha, jag han också med att vara 5 dagar i milin!



England priser..
Min bardisk i Vasa!
Första hjälp kurs i Vasa!


Som ni ser så har jag hunnit med mycket, och det är så mycket mer det finns att berätta..
Men jag måste dra sträck här och nu...
Inte för jag blir sentimental, utan det blir "vedatalko", så med andra ord ska jag göra lite nytta för mig..


Så hoppades ni gillade videon!

2 kommentarer:

  1. Kära son du fick en växellåda i bilen i stället för flaggstång �� tror att du använder den oftare ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är principen som räknas! ;D

      Radera