fredag 13 december 2013

1 månad!

Idag är det en fest dag! Idag har jag bloggat i exakt en månad! Så nu undrar jag hur jag ska fira dagen till ära! Och ännu en bra sak är att jag är ledig precis hela helgen så jag ska utnyttja tiden maximalt!
Men har ni tänkt på en sak att det är Fredagen den 13:onde.. Så är det så klokt att gå ut och fira? Eller ska man stanna hemma och gömma sig under täcket!


Så jag tycker att dagen till ära ska ni skriva dikter åt mig! Och skämma bort mig riktigt ordentligt! ;D

2 kommentarer:

  1. Grattis vännen!

    Du är söt som en karamell
    Ibland blond men speciell
    Du får en alltid att skratta
    Fast man inte allting fatta
    Lycka till med bloggen
    & KOM IHÅG
    att posta i loggen! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaw, hede eno na ov he snällast nan har sagt åt mig! :D

      Radera