söndag 17 november 2013

Training!

Ikväll satt jag i baksätet i en liten grön bil, som faktiskt rullar framåt, och sen då chauffören vred på ratten så svängde bilen till valfritt håll! Helt otroligt vad tekniken är underbar, snart går väl allihopa med små apparater i sina fickor som meddelar om någon vill ha kontakt med varandra.. Haha skämt åsido, men jag hörde att dom började tala om träning i framsätet, och jag drog en djup suck.. >_>
Men nu började jag fundera varför tränar man? Varför ska man anstränga sin kropp för att se bra ut? Tränar vi för vår egen skull, eller tränar vi bara för att vi ska se bra ut för andra? Jag förstår att de som har det som intresse, och utövar någon sorts sport.
Jag bara tänker om man är smått rund, och trivs varför ska man träna? Vad är det egentligen som sporrar en att försöka se bra ut?är det en själv eller är det för att bli accepterad av andra? Ska man inte vara i den kropp som man trivs bäst i?

Men nu ska jag tala om olika tränings former som man kan hålla på med för att få den perfekta kroppen! ;)

1) Shaolin Kung Fu, rekommenderas inför beach 2014! Och är passande nybörjarträning, eller den som vill klara av att bli hängd..


2) Älg kapplöpning! För den som vill springa sig i form, rekommenderas inte för den som inte kan hantera djur, älgen som kommer jaga dig är väldigt närgången! 















3) Squats med en medhjälpare.. Denhär är min favorit för det är väldigt bra att ha en coach på sina axlar som aldrig slutar pusha på en.. Som i dethär fallet ropar 10 till! Komigen du orkar 10 till!





















Ja jag kan säga vad alla tänker på, det ser fan ut som att jag håller på att skita ner mig! Men jag skyller på att jag inte vill spräcka mina jeans! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar